ŞIRNAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İDİL DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Kalite Politikamız
Misyon & Vizyon
Hastane Yönetimi
Başhekim
Dr. Bilal BAYKAL
Başhekim Yardımcısı
Dt. Mutalip BULUT
İdari ve Mali İşler Müdürü
Mehmet Şerif ZAN
İdari Mali İşler Müdür Yardımcısı
Mehmet İLTAŞ
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü
Abdulgafur ÖKTEM
Organizasyon Şeması
Kalite yönetimi
Kalite Yönetim Birimi
Öz Değerlendirme Planı
Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Direktörü
Mahsum KAZAN
TGAP
Bilgi Güvenliği
Kamu Hizmet Standartları
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Aile Hekimliği
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Anestezi
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Cildiye
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Çocuk Hastalıkları
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Dahiliye
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Diş Hastalıkları
Doktorlarımız
Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl Gidilir ?
Klinikten Haberler
Klinik Hakkında
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Genel Cerrahi
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Göz Hastalıkları
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir ?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Engelli Rehberi
Medula Tesis Kodu
Tıbbi Sosyal Hizmetler Birimi
Nöbetçi Eczane
MHRS Randevu Sistemi
Laboratuvar Sonuçları
Dijital Medya
Medyada Biz
E-Bülten
Toplantı ve Organizasyonlar
Sağlık Takvimi
Video
e-Nabız
Pasif İçicilik-Duman Kamu Spotu (4207 Sayılı Kanun Kapsamında)
Sevgili Geleceğim
Karbonmonoksit Zehirlenmeleri
Foto Galeri
Özellikli Hizmetler
Yoğun Bakımlar
Palyatif Bakım Ünitesi
Evde Sağlık Hizmetleri
Acil Sağlık Hizmetleri
Yemek Listesi
İletişim & Ulaşım
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
İletişim
Telefon Rehberi
Sık Sorulan Sorular
Ulaşım
Bilgilendirmeler
Refakat Politikamız ve Refakatçi ...
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Koruyucu Sağlık ve Sağlığın Geliştirilmesine Yönelik Etkinlikler
Bilgilendirmeler
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
REFAKAT POLİTİKAMIZ
Tedavi sırasında hastaya yardımcı olmak üzere; mevzuatın ve hastanemizin imkanlarının elverdiği ve hastanın sağlık durumunun gerektirdiği ölçüde, tedaviden sorumlu doktorun uygun görmesine bağlı olarak, hastanın refakatçi bulundurma hakkı vardır. Bu hakkın nasıl ve ne zaman kullanılacağı hastanemizde belirlenen usul ve esaslara uygun olarak gerçekleştirilmelidir. Hastanızın sağlığı açısından bu konuda bize yardımcı olmanızı ve hastanemizin refakatçi politikası çerçevesinde belirlenen usul ve esaslara uygun şekilde hastanıza refakat etmeniz gerektiğini önemle belirtmek isteriz.
REFAKATÇİ KURALLARI
Hastanemizde refakatçilerin kalması için uygun koşullarımız sağlanmıştır.
Hastanıza refakatçi gerekip gerekmediği konusunda doktor ve hemşire sizi bilgilendirir.
Refakatçilerin hastanemizin tüm kurallarına uyması beklenir.
Refakatçilerin hastalarının bakımına sadece doktorun ve hemşirenin izin verdiği ölçüde yardım etmesi beklenir.
Refakatçinin, hastanın güvenliği açısından doktor ve hemşirelerin bilgisi dışında herhangi bir uygulamada bulunmamalıdır.
Hemşirelerce verilen hasta bakım eğitimi kurallarına uyulmalıdır.(El hijyeni, düşme riski eğitimi)
Hastasının yanından ayrılacağı durumda ve refakatçi değişimlerinde hemşireye haber verilir.
Size ve hastanıza huzurlu bir ortam sağlayabilmemiz için, hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmamanız, gürültü yapmamanız gereklidir. Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması gerekmektedir.
Refakatçi değişimlerinden servis hemşireleri haberdar edilmelidir.
Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastaların hastane dışına çıkarmamalı veya yatağını değiştirmemelidir.
Refakatçiler, hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir müdahalede bulunmamalı, yiyecek, içecek verilmemelidir.
Refakatçiler hastane içinde tütün ve alkol kullanmamalıdır.
06 Eylül 2023
×